Известие

Collapse
No announcement yet.

Кабели за централно заключване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Кабели за централно заключване

    Колеги, ще слагам аларма. Знае ли някой кои са кабелите за централното закл.? Благодаря.

  • #2
    Първоначално публикувано от iwo156 Покажи съобщение
    Колеги, ще слагам аларма. Знае ли някой кои са кабелите за централното закл.? Благодаря.
    Свали дясната странична кора в основата на централната конзола (отляво на краката на пасажера):

    http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...1&postcount=27



    Зад ICS - а ще видиш един жълт модул с 2 букси, които изглеждат така:




    На едната букса има 3 проводника а на другата 4.

    На тази, която има 4 проводника пиновете към които трябва да се закачи алармата са 87 и 87а. Кой отключва и кой заключва определете експериментално.

    Управляващите импулси са с напрежение 0 волта.
    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 11:09.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Да ползвам темата на колегата,смених точно въпросната кора(тази в краката на пасажера) че нали сменям салона и останаха само тези две кори за смяна и след монтажа на дясната централното спря да отключва и заключва от ключа,та най вероятно нещо съм подмъкнал или извадил,ще съм благодарен ако ме насочите кое да огледам утре и да оправя проблема?

      Comment


      • #4
        До тук добре сега обаче не мога да намеря кои кабели са за индикацията за отворена врата.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от iwo156 Покажи съобщение
          До тук добре сега обаче не мога да намеря кои кабели са за индикацията за отворена врата.
          Най-лесно от арматурното табло - букса "B" (синя на цвят) на нея се събират веригите от контактите на четирите врати:



          предна лява - пин 14
          предна дясна - пин 15
          задна лява - пин 16
          задна дясна - пин 17

          При отворена врата - напрежението на тези пинове е 0 волта.

          ---------- Post added at 18:14 ---------- Previous post was at 18:07 ----------

          Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
          Да ползвам темата на колегата,смених точно въпросната кора(тази в краката на пасажера) че нали сменям салона и останаха само тези две кори за смяна и след монтажа на дясната централното спря да отключва и заключва от ключа,та най вероятно нещо съм подмъкнал или извадил,ще съм благодарен ако ме насочите кое да огледам утре и да оправя проблема?
          Модула за централното е жълтата кутийка зад ICS-а. Проследи кабелите от двете му букси и виж да не са засегнати по някакъв начин от монтажа на кората.

          Не разбрах дали централното не работи от дистанционното или от ключ в ключалката.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            От ключа в ключалката работи,само от дистанционното нито отключва,нито заключва.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
              От ключа в ключалката работи,само от дистанционното нито отключва,нито заключва.
              Свали третия стоп, под него ще видиш приемника на дистанционното. Изключи му буксата, закачи един проводник някъде на шаси а с другия край допирай последователно пинове 5 и 6 от буксата (при затворени врати):



              Виж дали централното сработва.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Аз когато имаше изгоряла крушка на третия стоп го свалих но такова нещо не видях,къде трябва да се намира?Също така незнам дали има значение но на тази кола ключовете са червени а този е сгъваем и не е оригинален?
                Иначе сега свалих кората на пасажерското място и намерих жълтото реле,него го свалям лесно но буксите остават на шината,те как се свалят от там че намерих един кафяв и един черен кабел с обща обувка която е счупена и имам подозрения че е точно от някоя от тези две букси на въпросното реле и заради това не работи центбалното от ключа.
                Ще е голямо съвпадение ако след като смених кората да се е скапал приемника който е при третия стоп?

                Comment


                • #9
                  Наистина ще е съвпадение това с приемника.

                  По-вероятно да е това със счупената букса. Цоклите са вкарани в отвора на металната основа и се законтрят чрез едни пластмасови пружиниращи езици, които са част от самите цокли. Ако ти е трудно да ги свалиш, можеш да свалиш цялата метална стойка с трите модула. Държи се на 2 болта. Но за да се развие предния, май трябваше да се демонтира прастмасата пред краката на пасажера. Иначе дължината на кабелите позволява цярата тая уйовина да се обърне на всички страни и така да се работи удобно по цоклите, без те да се демонтират от нея.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Утре ще го мъча.Забравих да кажа че на тази кола за разлика от JTD-то при отключване и заключване мигачите не индикират нищо?

                    Comment


                    • #11
                      Благодаря на колегата Ecotronic!

                      Comment


                      • #12
                        Проблема е решен,въпросните два кабела са маса която бях откъснал без да искам.Вързах я и централното работи отново.Любо за пореден път сърдечни благодарности и незнам вече колко бири станаха дето трябва да те черпя .
                        П.С И при мен има стари следи от теч,но сега всичко е сухо,ще следя все пак ще нямам инфо от предишния собственик дали е сменял радиаторчето или е налял някоя от онези "вълшебни течности".

                        Comment


                        • #13
                          Колеги, дайте съвет какво да прекъсна с алармата. Вграденото реле е 15 - 20 ампера.

                          Comment


                          • #14
                            Имобилайзерът осигурява доста добра защита срещу неправомерно палене и да се дублира тази защита от действието на алармата намирам за излишно.

                            Въпеки всичко за да се оползотвори тази възможност на алармата, аз бих прекъснал веригата на горивната помпа в резервоара.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              И аз си мислех за същото, но не знам дали вграденото реле ще издържи. Един приятел ми каза,че са му прекъснали + на контактния ключ. Там управлението било слаботоково (около 5 ампера), но не знам кой точно кабел е.

                              Comment

                              Working...
                              X